Förväntningar

Ja, förväntningar är vad detta inlägg kommer att handla om.
Organisationerna rekomenderar att man inte ska ha några förväntningar på sitt utbyesår, men hur kan man inte har det? Det är ju nästan en omöjlighet. Jag försöker hålla mina förväntningar borta från mina tankar men det är inte det lättaste. Men man kan inte göra så mycket mer än att försöka hålla dom borta.

De rekomenderar nog att man inte ska ha några på grund av att man kanske blir besviken om de inte uppfylls. Men jag tror att även om ens förväntningar inte uppfylls så kommer jag att ha en fantastiskt nyttigt upplevelse i ryggsäcken. Så jag tror att detta år som jag har framför mig kommer bli hur bra som helst utan att mina förväntningar uppfylls.

Hur har ni det med förväntningar? Har ni några eller försöker ni att inte ha det?
/My

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej My!



Håller helt med dig om att inte ha alltför höga förväntningar, men lite måste man ju få drömma även här i Sverige! Fast även fast inga av mina förväntningar uppfylls så längtar jag ändå :-) !



Sant som du säger, egentligen spelar det ingen störra roll när man åker, man är ju hemma efter 10 månader i alla fall... Men ah, lite panik när man planerat saker i augusti och sen upptäcker att man kommer vara i Afrika då! haha :)



Jag åker med Explorius, dudå? :D Indiana blir nog hur kul som helst!!



/Karin

2010-04-14 @ 07:56:15
URL: http://southafricakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0