Idag gäller det!!!

IDAG ÅKER JAG IVÄG!!!!! Har fått min resfeber, vill inte lämna familjen. Men tyvärr är det något jag måste göra för att kunna åka. Mitt flyg går kl 10.15 :) Och jag ska åka hemifrån om 30 min. Så nu måste jag ta mig bort från datorn och packa ner det sista som jag har använt tills idag. Och sedan göra iordning mig :P Men ha det jäkligt bra, för nu åker jag!!! Det kommer kanske inte bli så mycket inlägg nu första tiden, men vi får se ;) Kanske, kanske inte ^^ :P Vi får helt enkelt leva och se. Nästa inlägg kommer iallafall att komma från USA ;)

Nu måste jag verkligen gå, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: My

Lycka till nu!! Hoppas du får det super, vilket jag tror du kommer få! Kommer läsa din blogg för att se hur du har det :) Ha det så bra!! Kramkram My

2010-08-08 @ 19:14:46
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: Hanna

Hoppas att du får det bäst där borta och att resan går bra! Jag och Julia tänkte på dig idag strax efter klockan 10 när vi var på väg till match :p Kramkram

2010-08-08 @ 20:18:51
Postat av: Felicia

sv: Jag åker med EF. Jag bor i nordöstra Indiana i en stad som heter Fort Wayne :)

2010-08-09 @ 04:44:49
URL: http://foppaiamerika.blogg.se/
Postat av: caroline

saknar dig redan!! hör av dig snart så jag får veta allt! :)

2010-08-09 @ 18:55:31
Postat av: ida :)

åå VAD KUL! hoppas du har det bra nu! (Jag läser dina gamla inlägg för jag ville se hur det var när du skulle åka och så) :D



Betalade du själv eller sökte du några stipendier för att kunna åka ? :)



kram Ida

2010-10-02 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0