Söndag 08/22/10

Idag så har jag försökt få tag i familjen där hemma xD haha Det har väl inte gått sådär jättebra, men men. Försökte ringa men jag kom inte fram sen försökte jag skicka ett sms men det kom inte heller fram :/ Så nu försöker jag genom fb så att vi kan skypa men vi får se hur det går. Min mamma fyller nämligen år idag så det är därför jag som jag vill prata med dom.  Fick tag i dom vid ungefär halv 11 :D Sen så pratade vi i nästan en timme :)

Iallfall igår åkte vi iväg till ett hus som låg vid sjön :) Otroligt fin utsik, kan jag bara säga :)

Lite bilder frångårdagen:

          

         

          

         

         
  
         

          

         

         

             

         

            

                

                    


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ser väldigt fint ut!

2010-08-25 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0