Fredag 13 Augusti

Idag så har vi bara vart hemma under dagen och tagit det lugnt. Mot kvällen så åkte vi till Kokomo för att handla massa skolgrejer. Det blev massa pennor, anteckningblock och en mapp där alla papper kan samlas :) Vi kom hem nu för bara en stund sedan, så nu ska jag nog ta och sova lite sen så blir det Indiana beach imorgon med Meredith och Laura. Det är en slags park med vattenpark och lite sånt, så det ska bli roligt :)

Fick en liten present av Neenee, Ghomphy och någon till som jag inte kan namnet på xD Det var ett vykort och en nyckelring med skolans maskot på :) Samtidigt fick jag min hemnyckel så att jag kan komma in i huset om det inte är någon annan hemma ;) 

          

Har nyss kommit på att det blir lite konstigt när jag skriver inläggen för att det är 6 timmars tidsskillnad xD Så det ser ut som om jag skriver kl 6 på morgon men egentligen är klockan typ 12 här xD aja, det är sånt ni får leva med :P

Nu ska jag ta och gå till sängs. Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad roligt att du verkar trivas så bra redan! Fick du smset jag skickade i söndags? Ha det fortsatt superbra så hörs vi! Pussåkram Jossan

2010-08-14 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0