Lördag 14 Augusti

   
          

        

        

         
 
        

        


Igår så var vi först till Indiana beach :) Jag åkte dit med Laura, Meredith och Shelby. Det var som ett nöjesfält med berg och dalbanor och så :) De hade även något slags vattenland men det struntade vi i att gå till. Iallafall Shelbys pappa tro jag det var hade iallafall fixat gratis åkband och gratis dryck fram tills klockan 17 :) Jättesnällt av honom.

Efter att vi kommit hem så badade jag och Shelby i våran pool. För att sedan åka till Taste of Cass County. Som var som en liten marknad där man kunde prova på olika slags mat från Cass
County området :) Så där stod jag tillsammans med Beryette (skolans dansteam) och Gina för att hjälpa till med Bruno´s pizza.

Sedan vid 10 tiden så åkte vi iväg för att gå på ett slags dansparty. Men vi åkte typ därifrån efter 10 min xD Vi hade hamnat i typ ett ghetto. Det var som en slags lokal utan AC, röda lampor och några killar som stod i dörringången och typ snurrade runt en för att kolla på en. Det var ingen trevlig känsla kan jag ju säga.  Så det partyt lämnade vi för att åka till Laura istället :D Sedan blev det övernattning där :) 

Jag skriver igen senare ikväll om idag när jag kommit hem igen :)

Ha det så bra tills dess :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0