Tisdag 8/17/10

Ååååh, jag blir så förvirrad när jag ska skriva dagens datum i skolan eller någon annan stans xD De skriver alltid månaden sen datumet sen året :P Men aja, jag lär mig :D

Iallafall idag var skolan bättre :) Jag köpte en mycket godare lunch än igår och jag behövde inte gå fel hela tiden xD Och folk började prata mer idag också :) Så det verkar som om det blir bättre :D

Engelska lektionen var svår enligt mig, vi skulle skirva ner synonymer och deras definition xD Vår lärare sa definitionen och vi skulle skriva ner den haha. Ni kan nog gissa hur det gick xD Det var hur svårt som helst :S Fick sätta mig ner här hemma istället och leta i en engelsk ordbok, men det går ju också. Iallafall så ska vi ha quiz på de orden på fredag, vi får se hur det går.

Vi kommer att ha läxor varje dag i nästintill varje ämne, så det kommer bli lite pluggande för min del :P Och juste alla skolböcker väger ton!!!! Och jag behöver typ bära runt på alla hela dagarna för att jag inte hinner upp till mitt skåp emellan xD Har inte lektioner så nära mitt skåp så om jag ska dit så blir det en väldigt lång omväg :/

Nu ska jag sova :) Ska upp vid 6 imorgon. Godnatt /My

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att det kändes bättre i skolan! Men lägg inte ner för mycket tid och energi på läxor, kom ihåg att njuta av och ta tillvara på ditt år i usa också :) Du kommer iaf inte att behöva gymma när du går runt och bär på ett skåp varje dag ;) Kramkram <3

2010-08-18 @ 13:00:50
Postat av: My

Haha Hanna ;) Jo det kommer jag xD Du ska veta hur mycket mat amerikanare äter varje dag ^^ Så när jag kommer hem igen så blir det hårdträning :P Och klarar jag mig undan detta år utan att gå upp i vikt, så kommer jag aldrig behöva träna xD :P ^^



Plugga ska jag göra, men dte kommer inte bli så mycket ;) Kramkram <3

2010-08-19 @ 22:14:14
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0