Onsdag 8/18/10

                              

Läxorn klara nu väntar sängen på mig. Ska bli så skönt att äntligen få lägga sig och sova. Det känns som om den här dagaen har vrat hur lång som helst xD Skolan gick väl bra om man bortser från engelska lektionen :P Där vi skulle läsa ett stycke inför hela klassen :P ^^ Jag var hur nervös som helst och jag hakade upp mig på typ varenda ord och jag var så darrig på rösten som man kan bli haha. Men aja jag gjorde bort mig lite men vad ska man göra, jag var ju tvungen att läsa ^^ Och engelska är inte mitt modersmål som alla amerikanare har ;D

Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:40:00
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Vad gör du? :D

2010-08-20 @ 16:23:24
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0