Fredag 8/20/10

Idag är det fredag om ni inte visste det redan xD Gick upp vid 6 för att åka vid 6.50 till skolan, där Beryettes skulle ha dansträning innan skolan började. Jag och Mariana satt bara och kollade på. De över inför kvällerns pre-game. Skolans fotbollslag ska spela match och beryetts ska dansa :) Jag är rätt glad över att jag inte ska dansa ikväll :P ^^ Så jag och några kompisar ska iväg och kolla på matchen. Första amerikanska fotbollsmatchen :P ^^ Ska försöka ta lite kort så ni får se lite ;)

Iallfall, idag i skolan så hade jag tre qiuz. Hoppas dom gick bra, tror två av dom gick hyfsat men engelskan gick nog inte så jättebra. Men jag lär mig ;) Nu ska jag ta mig något att äta, sen ta ett dopp i poolen för att sedan hitta på något annat att göra :P Får se vad det blir helt enkelt ;) Men jag ska försöka skriva efter matchen men vi får se. Nej juste det kan jag inte alls göra xD Ska iväg till skolan på någons slags dansgrej i matsalen xD haha ^^ Sen blir det kankse övernattning hemma hos en av tjejerna i dansgruppen :) Så jag kommer nog antagligen skriva imorgon kväll eller något, vi får se helt enkelt :P 

Ha det bra tills dess :D Kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0