Fredag 08/27/10

Dagen började med att jag fick hämta ett hallpass för att gå i korridoren innan skoltid. Jag skulle upp till klassrummet där jag glömde min mapp igår xD Fick tag i den så det var väldigt skönt :D Så imorgon ska jag skriva hur mitt schema ser ut dag ut och dag in...

Efter att skolan var slut så åkte vi hem, åt lite och gjorde oss iordning för att sedan åka till en kompis och kolla på film :) Såg Last song med Miley Cyrus xD Tyckte att den var helt okej ;) Lite sorligt på slutet men men. Efter filmen åkte vi sedan till Taco Bell för att äta :) Väldigt gott men superkallt där inne :P Så blev inte så långvariga där inte. Vi åkte istället hem till oss och satt utanför huset och pratade tills för typ 10 minuter sedan :)

Nu är klockan runt 11 och jag borde ta och sova, jag vet att det är fredag men vi har träning klockan 8 imorgon bitti. Så det blir till att gå upp samma tid som en vanlig skoldag det vill säga vid 6.30  
Vi ska träna inför paraden som vi ska vara med under morgondagen :) Ska bli roligt att se hur det går till :D ^^ Ska försöka ta lite bilder på det men jag kan inte lova något eftersom att vi är med i den :P

Nu ska jag sova. Godnatt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0