Imorgon flyger jag!!!

Ja, som ni läste på titlen så flyger jag iväg imorgon. Så nu är det inte lång tid kvar :D Börjar bli sjukt nervös, sov kanske 4 timmar inatt undra hur mycket jag får sova ikväll. Usch försökte packa klart dte sista igår det gick ju som det gick. Vägde väskan när jag hade rätt mycket saker kvar att lägga i och den vägde 22,8 Kg!!!!! Så det var ju bara att börja plocka ur saker ur väskan för att kunna få plats med det som var viktigare. Jag gav upp vid ett tiden. Så nu ska jag ta tag i det igen och försöka få det att gå ihop. Hur det nu ska gå???? xD haha

Ha det bäst! Kanske skriver ett kort litet inlägg tidigt imorgon på morgonen inna jag åker iväg till Arlanda.

Många kramar /My

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns helt overkligt att du åker imorgon! Kan verkligen inte fatta det. Men jag hoppas att du får det kanonbra och att du trivs i din värdfamilj och i skolan :) Jag kommer sakna dig oerhört mycket, du är en av de bästa vännerna jag har <3 Glöm aldrig hur underbar du är! Jag kommer att tänka på alla våra minnen tsm medan jag väntar på dig här hemma i Sverige. 10 månader går fortare än vad man tror :) KRAMKRAMKRAM!

2010-08-07 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0