Inte lång tid kvar...

Så nu har jag sagt hejdå till nästintill alla mina vänner. Det finns ett par kvar, som det inte fungerat att träffa innan idag. Men en av dom kommer jag antagligen träffa imorgon om hon inte blir mer sjuk än idag. Jag hoppas att vi kan ses ett litet tag imorgon. :) Sen finns det ett par som har åkt bort som jag tyvärr inte kommer hinna träffa, men det finns inget jag kan göra :( Det är tråkigt, men de får härmed en kram från mig ;) Kommer sakna er mina vänner väldigt mycket, ni anar inte :P Men vi ses om lite mindre än ett år :D Ni kommer ha det superbra här hemma och jag kommer förhoppningsvis ha det lika bra på andra sidan Atlanten ;)

Fick ett litet sammanbrott idag när jag fick en liten gullig nalle av familjen som jag ska ha med mig. Det blev nog lite för mycket för mig att ta in i min lilla hjärna. Det har blivit många hejdå sista dagarna så idag rann nog vattnet över kanten. Jag vet att det inte är lång tid som jag ska vara borta. Jag vet också att detta kommer bli ett underbart år med många nya erfarenheter även om känslorna kommer gå som en berg och dalbana :P 

            

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kommer ha det toppen! Jag har gråtit idag och vart ledsen. Men om det är något så mejla eller skypa mig så finns jag där för att prata och stötta!<3

2010-08-06 @ 15:52:36
URL: http://starfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0