Måndag 08/23/10

Imorse så var det dags för skola igen. Gick dit med lite blandade känslor. Roligt att träffa nya människor och så. Men det är inte världens roligaste plats att vara på xD Sitta i skolbänkar från 8 am till 3.10 pm. Okej vissa ämnen är roliga som beryettes, fotografi och commercial art. Men sen finns det ju några ämnen som är lite jobbigare som engelska och Amerikansk historia. Det är dom mest ansträngande och jobbiga lektionerna under dagen. Sen har vi Algebra som ligger någonstans mitt emellan. Det är sådan matte som jag redan gjort i Sverige så det är inte svårt men det är inte roligt :P

Nu ska jag ta och sova så jag får lite sömn innan jag ska upp om 6,5 timme. Snart är ni där hemma redan uppe ur sängarna för att gå till skolan eller jobbet eller vad ni nu ska göra :P ^^


Mitt icke färdiga collage i Commercial art :

           

Sov gott! Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Najs början på collaget iaf! :D

2010-08-25 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0