Tisdag 08/24/10

                      

Idag så var det skola som vanligt. Det var inget speciellt som hände på lektionerna. Så det var helt enkelt en vanlig skoldag. Skrev en uppsats på engelskan, det gick väl sisådär. Men det var mycket lättare nu än när vi skulle göra det på engelska lektionerna hemma i Sverige ;) Så det måste ju betyda att jag har lärt mig en del engelska hitintills :D haha ^^

Nu har jag laggt upp bilderna från lördagen vid sjön ;) Så ni kan bara bläddra ner lite till söndagens inlägg så kan ni se dom där nu :) Eller för att komma direkt till inlägget http://myusa.webblogg.se/2010/august/082210.html

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan!

Det låter som om du kommer igång med skolarbetet ganska bra tycker jag. Hoppas du har det bra där borta ! Jag kan säga att jag är väldigt avundjsuk , skulle hellre vara i Kokomo än hemma i Finland ... Skolan blir lättare och lättare och iaf för mig så var det så att alla kände mig för att jag var utbyteselev så alla kom fram och ville veta saker om mitt hemland. det kom en hel del dumma frågor också kan jag säga, t.ex. Do you guys have gas stations in Finland ? haha. Ha ett super år där borta ! :) Jag kommer "hem" tillbaks till Kokomo i April !

/ michelle

2010-08-25 @ 23:05:09
URL: http://michelle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0