Torsdag 08/26/10

Klockan är lite över tio just nu och jag är klar med läxorna :) Så otroligt skönt ^^ Eller jag har iallafall gjort de läxorna som jag kan göra. Glömde min mapp med alla skolpapper i sista klassrummet som vi var i, så imorgon bitti blir det till att gå förbi där innan  skolan börjar. Sen blir det till att plugga lite engelska ord på första lektionen :P Jag hoppas bara att min mapp finns kvar annars vet jag inte vad jag ska göra. För där i så har jag alla stenciler som vi har gjort i de olika ämnena :S Så jag håller tummarna  xD ^^

Tony och Thomas var här efter skolan idag, vi åt lite sen så pratade vi en del och så spelade vi lite basket :)

Jag ringde Julia idag också :D För er som inte vet vem Julia är så är hon iallafall en av mina bästa vänner i Svergie. Hon är under detta år också utbytesstudent med samma organisation som mig, fast hon bor i Michigan under detta år.  Det var så otroligt roligt att prata med henne ;) Vi pratade i nästan 30 minuter xD haha Men den tiden gick så otroligt fort kan jag bara konstatera :P Kändes som om vi pratade i några minuter. Men det var skönt att prata med henne lite och höra hur hon har det och så ;)

Nu ska jag ta och titta lite på en film och förhoppningsvis somna till filmen som jag brukar vara rätt bra på att göra xD haha

Sov så gott om ni inte redan gör det :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0