Fredag 12/3/10

Idag är det äntligen fredag, men tyvärr kommer det inte bli mycket till helg. Ska upp imorgon klockan 5 för att åka med bussen som åker klockan 6 från skolan. Sedan har vui en timmes bussresa framför oss innan vi är framme i skolan som vi ska tävla i. Imorgon är det flera skolan än bara Logan och Western som det var igår. Så vi får se hur många som tävlar mot varandra XD

Sedan kommer simmteamet att lämna skolan här i Logansport vid nio tiden. Och kommer då fram cirka tio. Sedan är dte dags för deras meet :P Så då måste vi stanna kvar tror jag. Sedan kommer vi nog att komma tillbaka till Logansport vid 5-6 tiden på kvällen. Sedan är det dags för Hometown Hollidays, showen som vi har tränat på denna vecka med partner. Så det kommer väl vara slut vid 10 tiden eller något sådant. Så min dag imrogon kommer vara fullspäckad...

Nu måste jag sova så att jag får åtminstonde 6 timmars sömn innan tävlingen imorrn. Och några av er kommer att gå upp samma tid som jag gör imorgon även om ni är 6 timmar före oss xD För den kommer vara 11 hos er och det är inte ovanligt att vissa av er sover till 11 en lördagsmorgon :P ^^  haha Men KRAM KRAM <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0