lördag 12/12/10

Ingen övernattning... Men samtidigt var det väldigt skönt att komma hem och sova i sin gena mjuka och varma säng :)

Inte många klappar inköpta idag inte :/ Men jag ska väl försöka hitta något någon annan dag :P ^^

Fick nästan två gråtattacker idag (om det finns något sådant ord, annar så hittar jag på det nu :P ) Förtsa var när jag ringde hem till mamma i Sverige :P ^^ Vet inte varför men gråten satt i halsgropen och speciellt när jag pratade med min minsta syster Lisa. Hon frågade bara hur jag hade det sedan sa vi godnatt. Otroligt jobbigt var det för mig men jag ville inte börja gråta i köpcentrumet xD Så det vara bara att bita ihop. Förlåt om jag väckte er förresten:P

Den andra var när jag gick in på H&M i Indy :/ Okej, det är en helt annan affär än vad vi har hemma i Uppsala, men ändå känns det som att gå i affären i Uppsala :/ Kändes otroligt jobbigt... Men men köpte en svart mössa därifrån ^^

Nu ska jag sova för klockan är snart 2 på natten här! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch jag kan verkligen förstå hur stor saknaden är :( men du är otroligt stark som klarar av att stå emot den, och snart så är du ju hemma igen! :D <3

2010-12-13 @ 03:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0