Onsdag 12/22/10

Två dagar kvar till Julafton och jag köpte några presenter till idag. SÅ har jag ifall paketet från Sverige inte kommer innan 25, då vi ger bort paket. Ja, här är det 25 december som gäller :P 

Iallafall, förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket på några dagar nu... Det har bara inte blivit av :/

Måndagen då vi hade tävling så kom jag trea... failade nästan ett hopp, så nöjd är jag för en tredje plats :)

Igår, Tisdag. Så hade vi absolut ingentign att göra. Åkte med Gina som behövde fixa lite ärenden. Tyvärr så blev jag väldigt förkyld igår :/ Så just nu är min näsa täppt, hör dåligt och jag har lite hosta.

Idag, så hade jag tärning vid 7.30-9.00. Sen så åkte jag hem, vilade lite och bara tog det allmänt lugnt :) Sen var det dags för tärning igen klockan 2.15-4.15. Så idag hard et vart mycket träning. Men 3 nya hopp har det också blivit :D Så jag är nöjd med all tärning även om mina ben är helt slut just nu :P

Nu ska jag fortsätta titta på filmen osm jag började med. Step up 3 :D

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0