Idag är det ingen vanlig dag. För idag är det My´s födelsedag hurra hurra hurra ^^ XD

        


Haha som ni kanske förstod så fyller jag år idag. 18 år!!!! Fattar inte hur gammal jag har blivit xD Det känns fortfarande som jag är väldigt liten. Tänk för ett antal år sedan då man längtade super mycket tills denna dag. Vad är det egentligen för speciellt förutom att man får gå på krogen xD :P haha

Det är dessutom inte bara min födelsedag utan dte är också skolavslutning :D Ska bli så skönt att slippa gå till skolan varje dag. Men samtidigt kommer jag sakna klassen så mycket. Kanske inte ska säga att jag kommer sakna alla men det finns en del som jag aldrig kommer glömma. Kommer bli så tråkigt att inte träffa er på ett tag. Jag hoppas verkligen att vi kan ses på lovet även om jag kommer jobba i totalt 6 veckor och vara ledig två. Men någon gång borde det kunna fungera ändå tycker jag ;)

Vi får hålla kontakten med mail och så. Ska verkligen försöka maila er så ofta jag hinner och kan. men ni får också gärna maila mig och fråga hur det är eller berätta hur ni har det här hemma i Sverige.

Nej nu ska jag inte prata mer om detta för nu ska jag till skolan och se er en sista gång innan vi skiljs åt olika håll.

Kramkram/ My


Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS!! :D

2010-06-11 @ 17:59:52
URL: http://www.jennyns.wordpress.com
Postat av: My

GRATTIS!! :D

2010-06-11 @ 18:21:37
URL: http://myknut.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0