Tid på ambassaden!

Så nu har jag äntligen bokat tid på amerikanska ambassaden i Stockholm :D Så skönt att ha det gjort och veta när man ska dit. Tyvärr så kommer jag behöva ta ledigt från jobbet den dagen, så jag hoppas att det fungerar annars vet jag inte vad jag ska göra. Så jag håller tummarna imorrn när jag ska prata med min chef om det.

Iallafall den 24 juni blir det besök på amerikanska ambassaden ;) Lite nervös kommer jag nog bli när jag ska gå in där och prata med den som sitter där. Jag kommer typ inte förstå vad dom säger pga nervositeten xD haha. Men det ska nog lösa sig :)

Nu ska jag göra iordning mig för sen blir det lite försent firande av mig hos mormor och morfar om ett tag.

Ha det så bra. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har också precis bokat tid på ambassaden, tror det är 28 juni jag ska dit :P Ska vi länka? :)

2010-06-13 @ 16:27:41
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0