97 dagar kvar!

         

97 dagar kvar tills flygresan börjar. Det känns som om tiden går väldigt fort. Både på gott och ont.

Det var i början av juli som jag anmälde mig till YFU att jag ville åka som utbytesstudent och det känns som om det var bara några månader sedan. Men det är  snart 10 månader. Lika lång tid som jag ska vara borta hos min värdfamilj i USA. Känns så konstigt, jag hänger inte riktigt med tiden.

Men tror det kommer bli ett underbart år. Snart har jag pratat med alla som jag ska bo med förutom min värdbror som är 5 år. Honom är det nog lite svårt att kontakta genom facebook ;) Men annars är facebook ett väldigt bra sätt att ta kontakt med sin värdfamilj med enligt mig :) Man har inte pressen på sig att man måste skriva ett väldigt långt brev, utan det kan räcka med en liten hälsning eller så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0