Kamera?

Jag ska börja leta efter en liten digitalkamera. Kommer att få den i födelsedagspresent men får välja vilken jag vill ha. Det är därför jag letar nu. Jag har en Canon EOS 450D systemkamera som jag kommer att ha med. Men jag känner att jag vill kunna ha en lite mer smidigare kamera som man kan ha med sig lite överallt :)

Är det så att ni har något föslag på någon liten kamera som ni tycker verkar bra, så säg till. Blir väldigt glad om det komme rin lite förslag. Det gör det hela lite enklare, då man får lite tips :)

Ha det så bra! Kram /My

Kommentarer
Postat av: Maja

Canon Powershot är bra :)

2010-05-08 @ 21:14:09
URL: http://aufdeutschbitte.blogg.se/
Postat av: Bella

Sony Cybershot DSC-T500 Med 720p

den har jag och är JÄTTE nöjd! :D

2010-05-08 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0