Pass

Det ser ut som om mitt pass kommer få en mörk framtid på någon okänd plats. Ska försöka fixa ett nytt pass nu denna vecka. Vill ha visumansökningen gjort nu. Orkar inte riktigt med den :P Men vad gör man inte, jag har inte så mycket val om jag vill kunna åka till USA i sommar.

Men jag funderar på hur det blir med min flygbiljett då. Jag behövde gå och lämna in mitt passnr till Ticket när jag hade bokat min biljett. För annars gäller inte min biljett eller?? Någon som vet?
Nu kommer jag antagligen behöva gå in med det igen, hoppas bara att det inte blir för mycket krångel. 

Sen så måste jag skicka in en ny kopia på passet till YFU. Usch vad jobbigt det är att tappa bort passet just nu när man kommer behöva det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-18 @ 17:46:01
Postat av: Julia

hej! jag har länkat dig! vill du länka mig?

2010-05-18 @ 18:25:30
URL: http://begin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0