Vänner

Undrar hur jag ska klara mig utan mina underbara vänner när jag är borta. Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig.

Jag hoppas att vi hinner ses mycket i sommar även om jag kommer jobba sex veckor och vara ledig två. Men de tre första veckorna så kommer jag vara hemma på eftermiddagarna/ kvällarna. Så då måste vi ses :) De följande tre veckorna så kommer jag tyvärr inte vara i Uppsala, så då blir det lite svårt.

Men jag ville bara berätta hur mycket jag uppskattar er. Är så glad över att ni finns och att jag träffat er :)
Vissa av er har man ju känt sen man vart riktigt riktigt liten.

                         

Men när jag kommer hem efter 10 månader i USA, då kommer vi kunna ses när vi vill ;)   


Kommentarer
Postat av: jenni

hej! jag kommer från finland och hittade din blogg genom google haha. jag har inte varit som utbytesstudent själv men det skulle ha varit väldig fin erfanhet:( och nu vill jag förbättra mitt svenska och läsa olika texter på svenska. det finns tydliga texter i din bloggen och teman är mycket interesting. jag hoppas att du har ett fint år i usa ;)

och hoppas att du förstå mitt svenska!

2010-05-21 @ 19:58:52
Postat av: jenni

*interesting = intressant

2010-05-21 @ 19:59:52
Postat av: My

Hej Jenni! Roligt att du har hittat hit. Kul att du vill förbättra din svenska ;) Jag förstår vad du skriver för något :) Kämpa vidare! Kram

2010-05-21 @ 23:25:19
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0