3 månader!!!

Idag är det exakt tre månader sedan jag kom hit! Det har vart en väldigt rolig tid här hitintills tills för en vecka sedan. Visst har jag haft endel nedgångar tidigare men denna vecka har vart otroligt jobbigt mentalt. Har haft en otroligt stark hemlängtan och vissa gånger har jag bara velat ta första flyget hem tillbaka till Sverige.  Har haft jättesvårt att somna på kvällarna och gråtit till sömns ett par gånger. Men det börjar väl blir bättre nu. Men denna vecka har iallafall vart den jobbigaste på hela resan. Så nu är det bara att hoppas att det blir bra igen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer i detta inlägg. Så jag tror jag stannar där jag är nu.

KRAM Saknar er där hemma och jag tänker på er väldigt ofta, även om ni kanske inte tror det!

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi saknar dig också My, men tiden kommer gå superfort!! <3 Nu är det ju bara en och en halv månad till jul, sen är det nästa vår...:D

2010-11-09 @ 08:51:14
Postat av: Johanna

åh, my. Ring eller skriv på facebook om du behöver prata. Går igenom samma sak. Saknar dig <3

2010-11-09 @ 13:25:08
Postat av: michelle

Hej !

Ville bara säga att jag vet hur du känner. Håll ut och jag lovar dig att det blir bättre. Jag gick igenom samma sak några gånger, speciellt kring juletiden, men jag visste att om jag åkte hem så skulle jag komma att ångra det i flera år framåt.

Du kan skriva ner en lista på allt roligt som kommer att hända inom de kommande 3 månaderna eller så, så ser du att du har något att vänta på ! Jag förstår att du kan ha hemlängtan just nu eftersom du varit där i tre månader och du börjar kunna hur allt går till, allt är inte lika nytt och spännande mera och du kanske ifrågasätter varför du egentligen är där. Men tro mig, det är bara tillfälligt ! Tänk hur jätteglad du var när du nyss kommit till Indiana. Du har massor att uppleva ännu som i alla fall Jag inte skulle byta bort mot något i världen. Om du vill läsa min historia om mitt år gå in på :

http://www.ef.com/highschool/real-stories/students/fs/fc-michelle-filpus/stories/story-1/



Have fun over there! it´ll be over before you know it :)

Kram

Michelle

2010-11-12 @ 06:35:28
URL: http://michelle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0