Fredag 11/19/10 Nu väntas träning...

Bion inatt var bra men lång. Den började runt 00.00 och slutade vid 2.30 ungefär... Så det blev inte mycket sömn inatt inte xD Som tur var tog jag en liten nap på 1-1.5 innan bion haha. Men när vi kom hem efteråt så somnade jag vid 3 tiden och vaknade vid 5 av mitt alarm som gick igång då det var dags för träning. Gick upp gjorde iordning mig. Lade mig sedan på sängen i 2 min innan vi skulle åka iväg och somnade xD haha Vaknade sedan inte förrens vid 6.15 och var då försenad i 30 min. Så jag skippade morgon passet idag ;)

Sedan har jag haft 3 test som jag inte pluggade på någonting, så vi får se hur dom gick :P

Och nu ska jag ta en tupplur innan jag ska iväg till simhoppet som börjar klockan 6. Har btw börjat fått finfina blåmärken på benen efter benplasket xD haha
      
            

Ha det bra! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0