Härliga minnen i bilder!!!

Har så många minnen med er! Kan tyvärr inte få med alla i detta inlägg, men ni ska få lite smakprov ;) :P Undrar varför jag utsätter mig för att vara utan er i nästan ett år...

   

   

   

   

   

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

Är väldigt glad över att ha er och detta var bara ett utdrag av alla minnen som jag har med er <3 Ps. Är det någon bild som ni verkligen inte vill att jag har här, så får ni säga till så tar jag bort den... ;) 

Kram / My

   

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder! :D Haha åhh kvällen hos johanna! Önskar vi kunde ha såna kvällar i år också, saknar oss fyra <3

2010-11-24 @ 09:44:00
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så gullig my! Minnena kommer garanterat att bli fler när du kommer hem igen ;) <3

2010-11-24 @ 15:45:23
Postat av: caroline

jag saknar dig!!

2010-11-28 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0