Lördag 11/27/10

Nyss hemkommen från bio i Kokomo. Det blev Harry Potter för andra gången nu xD haha Men jag upptäckte att jag måste ha slumrat till minst 4 ggr under fösta gången jag såg filmen. För ikväll så kunde jag inte minnas fyra stycken olika delar xD haha Och den var så mycket bättre idag än vad den var på premiären då jag höll på att somna hela tiden, då mina ögon svek mig några gånger :P ^^

Nu ska jag sova! Ha en bra dag hemma nu då det är dags för er att ta er upp ur sängarna om någon/några timmar!

KRAMKRAM


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha jag är inte förvånad att du somna!

Åhh jag måste se Potter snart..

KRAM <3

2010-11-29 @ 23:20:39
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0