Måndag 11/15/10

Idag har dte vart en väldigt lång dag kan man säga. Var i skolan i totalt ungefär 13 timmar xD kom dit vid 5.45 och åkte därifrån vid 18.30 xD Men roligt var det iallafall om man tänker på träningen :P Men kommer nog kännas lite imorgon skulle jag tor då vi har samma schema igen XD upp klockan 5 för att vara där 5.45 igen och sen blir det kanske tärning eftere skolan också...
Imorse var det simhopp på morgonen sen styrketräning och lite löpning och sånt och det känns verkligen nu ^^ men men det är det värt ;)

Nu ska jag försöka ta och sova så jag får lite sömn innan det är träning :) Hoppas ni hard et bra där hemma, det kommer bli mycket mindre prat med er nu när jag har träning varje dag och inte kommer hem förrens vid 18.30 i min tid alltså 00.30 hos er :( Men men skicka gärna mail eller kontakta mig på något annat vis är bara roligt att höra ifrån er lite då och då ;) För ni kommer alltid att finnas i mina tankar även om vi inte hörs så ofta!!!

En lite random bild härifårn USA för att pigga upp detta inlägg lite xD
           

Många kramar från mig till just dig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0