Måndag 11/22/10

Idag var dte den första skoldagen på denna vecka. Usch vad långsamt det kommer gå eller?? haha Nej, det kommer vara såååå skönt. Har nämligen bara morgondagen också sen är det lov i 5 dagar :D Det är nämligen Thanksgiving ;) Så skola imorrn med matte test, sen så är det looooov!!!! :D :D :D

Idag hade vi träning på morgonen men då var det dry-land då vi mest satt och snackade om olika poäng för olika dyk och så. Sen på eftermiddagen så fick vi vara i poolen i en timme :P tyvärr så råkade jag halka på brädan och slog i benen och fick fina skrapsår... + en fin bula på köpet på benet också xD haha Känns som att jag klantar till det rätt mycket, men jag har ju i och för sig bara hoppat i en vecka nu, så är fortfarande en "nybörjare". Även fast jag kör lite volter och så :P ^^ 

           

Nu är det lägg dags!! Ska somna till det fina bullret vi har. Vi har nämligen åska och en massa regn just nu... Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken otur du har my!! hoppas att det vänder snart så att du kommer hem välbehållen i sommar ;) <3

2010-11-23 @ 17:30:17
Postat av: Josefin

Aoutsh! Lycka till i fortsättningen :) <3

2010-11-24 @ 09:39:31
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0