Onsdag 11/24/10

Idag var första dagen av ledigheten, ändå hade vi tärning som började 5.45 :P Så det var bara att gå upp vid 5. Morgonpasset gick inge vidare kan jag ju säga. Jag gjorde inte illa mig men det gick inte toppen heller, allt kändes bara fel. Iallafall åkte hsedan hem för att försöka sova, men icke sa nicke. Ingen sömn blev det för mig inte :/ Så jag satt med datorn och lyssnade på msuik klockan 7.30 på morgonen medans alla andra låg och sov ^^

Sedan var det dansträning klockan 11 inför våran pradans som vi ska uppträda med. Ska bli roligt att gör a något lite annorlunda ;)

Sen efter träningen åkte vi hem och jag tog en tupplur på en timme och sedan var det dags för simhoppsträning igen klockan 3-4.30. Sen fick jag sitta och vänta på att Marianas träning skulle vara över. Så då satt jag och dekorerade min vattenflaska som alla andra redan hade gjort när vi hade våran träning.

Sen vid 6 så var det JV´s basketmatch och sedan följde Varsity´s basketboll, så det blev två matcher att kolla på idag XD Sen blev det middag på Taco Bell med lite vänner ^^

Och nu är det dags att sova, Thanskgiving imorgon, så då blir det lunch med amerikanska släkten xD
Ha det bäst! KRAM

Kommentarer
Postat av: ebba

haha, jag googlade och det ligger ungefär 10 mil söder om där jag bor. trivs du där då? :)

2010-11-25 @ 06:41:02
URL: http://usebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0