Projekt!

Jag lovade förrut att jag skulle lägga upp min superhjälte som jag har hållt på med på lektionerna i min Commercial art klass. Dock är detta en andra upplaga av bilden då jag fick börja om efter att min första försvann innan jag blev helt färdig med den. Dock så bechövde jag fotografera projektet med min kamera så färgerna alla detaljer och inte så tydliga. Men ni får se den iallafall :)

       

Sen har vi min krokodil som jag också gjorde i den klassen. Allt som ni ser är bokstäver och tecken ex. paranteser osv.

       

Detta är två av projekten som vi har gjort, finns lite fler men det är lite tråkigare projekt, såsom färglära och sånt.

Ha det så bra! Uppdaterar ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0