Söndag 10/31/10

Vaknade upp vid 9 och det var dags för kyrka. Åkte iväg dit och det började runt 10.15 och slutade vid 12. Så idag var det en lång tid i kyrkan, men dte kändes som om det gick relativt snabbt med deras sånger och sånt osm var emmelan pratet. Så det var helt okej. Efter dte åkte vi till en kinarestaurang för att äta lunch :)

Åkte hem tog en tupplur och vaknade av att mariana var påväg till någon slags skolgrej som dom hgar varje år. Så jag följde med henne dit. Så det var roligt, där var det bland annat pajätartävlign och pumpaskärning ^^ 

              

               

              

              

Det är vad jag har gjort idag. Juste var också med när jag åkte runt på trick or treat ikväll.

Nu väntgar sängen, känns som om jag koimmer bli sjuk igen. Har vart otroligt trött och näsan rinner så jag hoppas att det blir bättre tills imorrn!

Ha det bra lov där hemma nu denna vecka :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0