Söndag 11/28/10

Har bakat cupcakes nu med John och Gina ^^ Men det var bara att blanda mjölmixen med lite vatten och ägg :P haha Det är så vi bakar här. Men jag ska se till att baka något från grunden snart, för jag saknar det haha¨

Imorse vaknade jag ungefär vid 11 så det var en skön sovmorgon kan jag ju säga :D Sedan begav jag och Gina oss av till hennes mamma och pappas hus för att hänga upp juldekorationer utomhus. därefter var det partner dansträning från 2-4. Sedan promenerade vi till ett matställe för att äta mat, det var jag, Mariana, Laura, Luke, tyler, Carlos och en till kille som jag inte kan namnet på ^^ Och efter det promenerade vi hem till oss, där vi kollade på en liten del av en film, gungade i gungställningen och på gungbrädan xD haha

Så denna dag har varit en bra dag :)

Ha det bäst! KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag bakade en pecannötcheesecake i lördags tänkte bara fresta lite med det :) Jag ska ju baka nån god när du kommer hem :D

2010-11-29 @ 23:22:28
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Hanna

det lät som en mysig dag! hoppas att du får fler såna :D

2010-11-30 @ 01:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0