Tisdag 11/2/10

Vanlig dag idag. Åkte hem till barnens farmor och hälsade på dom. Och önskade henne lycka till för imorgon, då hon ska operera sitt knä sedan bilkrashen. Så jag hoppas det går bra för henne imorgon!

Nu som ni säkert ser så har jag bytt min bloggdesign till en ny. Den är lite somrigare än den andra och jag vet att det börjar bli vinter men haha ^^ Men lite mer somrigt som inspiration skadar aldrig haha :)

Paketet som jag skickade till familjen hemma i Sverige kom fram igår. Så godis kom det hem till dom + ett antal brev som jag skrev ;)

Vad tycker ni om nya designen då eller föredrar ni den gamla??
Gamla designen om ni inte kommer ihåg hur den såg ut^^

          

Nu väntar en dusch! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Linn

Den gamla var också fin , men den här är ännu finare ! <3 älskar bilden på dig med mössa också !

PUSSS älskar dig

2010-11-03 @ 10:09:37
Postat av: Josefin

Men gud så snygg design!! Ålskar verkligen det sommriga och gröna, du är så duktig! :)



Texten i headern, har du skrivit in den själv när du fixade ihop bilderna?



Kramkram! <3

2010-11-03 @ 13:41:12
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0