Torsdag 11/11/10

Kom nyss hem från simm/dyk teamets träning. Satt och kollade på dom idag. Har bestämt mig för att börja på simmhopp xD haha Men först måste jag fixa ett intyg från en doktor och sedan införskaffa mig en baddräkt... :P Så snart är det tärning 5.45 på morgonen innan det är dags för skola och sen träning etfter skoldagens slut. Som tur är så är det varannan vecka tror jag det är som man har morgon och den andra veckan så är det eftermiddag :) Så då vet ni det ifall ni ville veta något nytt. :P

Idag i skolan så var det ju parad som jag sa igår. Kallt med roligt :)

Sen var det typ som en cemormoni efter paraden i skolan. Då vi hyllade alla veteraner inom armén. Både dom som redan har vart i tjänst och dom som är nu.

Men nu så måste jag plugga, har matte test + engelska test imorgon.

Ha det bäst!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Linn

gud va häftigt med dykning ! Lite smått avundsjuk sådär ;) hörs :D Puss <3

2010-11-12 @ 09:24:31
Postat av: My

Lr jag kanske inte ska kalla det dykning, vet inte om du missuppfattade mig lr inte. Men det ar som simhopp :P

2010-11-12 @ 22:37:39
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Simhopp passar nog dig utmärkt! Du kan väl redan sånt? :)

2010-11-22 @ 15:36:15
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0