Onsdag 11/17/10

Har vart en helt vanilig dag idag. Inte något speciellt hände under själva skoldagen...

Träning efter skolan igen och det var dyk för andra gången idag eftersom att vi dykte på morgonen också. Kan ju säga att eftermiddagspasset kunde jag vart utan XD Gjorde ryggplask så det sved som bara den vid mina skuldror. Sedan var det ett rejält benplask xD haha Hela swimteamet kolalde på mig när jag kom upp till ytan och dom ropade :P haha Kan säga att dte var rejält pimsamt!!!! Mina ben var illröda med ett vita märke på båda benen + små små prickar som man kan få vid högt tryck xD om ni förstå vad jag menar. Så mina ben var röda, vita och lila från tåspetsen och uppåt hela vägen. Det sved otroligt mycket och varmt blev det efter ett tag haha

Sen efter tärningen blev det till att vänta på simmlaget i en timme och 45 min. För vi fick bara dyka till 16.30 och dom slutar sin träning 18.00. Men medans så hann jag med lite läxor så det var skönt att bli av med dom :) Så slapp jag göra dom hemma :P

             

Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0