Torsdag 11/18/10

Träning på morgonen :) Dock inget benplask denna gång :D haha ^^ Tränade på inward diving haha. Hur läskigt som helst trodde jag skulle träffa brädan med pannan xD haha som tur var gjorde jag inte det!!



Efter skolan slut så åkte vi hem. Fixade iordning oss lite för att sedan åka med svimmteamet som hade tävling :) Tyvärr kunde jag inte tävla, för man måste ha tio träningar innan man är tillåten att tävla. Men men ;) Det blir en annan gång, jag är rätt glad att jag inte gjorde det idag :D Känner inte inte riktigt att jag kan så mycket för att börja tävla än :P

Men bra jobbat av tjejerna idag!!!! :D

Nu blir det en tupplur för att sedan åka iväg och se Harry Potter på bio ^^ Premiär!!! Börjar klockan 12.00 :P

Hoppas ni sover gott!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0