Söndag 10/10/10

Haha idag är det 10/10/10 såå coolt XD haha ^^ Nejmen nu ska jag inte överdriva, men lite coolt är det ändå ;)

Idag gick vi upp klockan 9 för att åka iväg till kyrkan för första gången för mig. Så  nu har jag vart på en amierkansk gudstjänt eller vad man kallar det, tror vi kommer börja gå typ varje söndag nu. Verkar det som iallafall. Men vi får se.

Efter kyrkan åkte vi iväg och åt frukost. Åt jättegoda amerikanska pannkakor där ^^ haha Har inte ätit det så många gånger här, så jag är inte direkt bortskämd med dom :P

Sen har vi städat huset och snart är det dags att åka iväg till en pumking patch :) Ska ta med kameran dit och ta några bilder så ni också får se. Men först så måste det tas ett foto på mig, Mariana och Gina. ´Vi hade nämligen en telefonintervju för några dagar sedan med en dam från lokaltidningen, som skulle skriva lite om oss och vårat utbytesår. Så nu måste vi ta en bilb och skicka in ^^ xD

Ska också passa på att gratta Josefin som fyller 18år idag!!!! Hoppas du har det bra där hemma i Uppsala just nu med nära och kära och att du trivs som 18-åring xD haha :P ;)

Nu ska vi fixa fotot och sen åka iväg till pumking patch.

Kramkram



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad spännande med tidningen! :D Tack för grattiset!! ;D Det känns lite läskigt att behöva ta så mycket ansvar xD Kram!! <3

2010-10-10 @ 23:19:56
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0