Fredag 10/22/10

Idag var det skola som vanligt. Jag tror jag fick 23/20 på engelska glosorna. Fick tre extra poäng i en tävling där man får upp till tavlan två och två och sen säger hon en mening eller förklaraing av ordet och så ska man skriva det. Och den som först skrivit dte och har rätt får ett poäng upp till tre ^^

Sen så har ngo min superhjälte försvunnit på något konstigt sätt :( Finns ingenstans på datorn. Sparade det igår men sen nu är den borta. Min lärare ska ringa till teknikavdelnignen på skolan så att dom ska försöka leta reda på filen. Vill verkligen inte börja om...

Efter skolan åkte vi iväg till Lafyett för att gå i en corn maze. Det är som en labyrint av majs xD Roligt roligt :) 

         
 
          

         

         

         

Nu ska jag sova, är hur trött som helst!

Juste lycka till till alla som ska skriva högskoleprovet som börjar om mindre än två timmar :) Hoppas det går bra för  er!

Godnatt! Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha riktigt coola bilder My!! :D

2010-10-23 @ 19:38:32
Postat av: Josefin

Först trodde jag att man skrev poäng/av totala som man gör med datum - att det är helt felvändt men sen fatta jag ju att det är som på esbjörns prov ;) Najs med en majslabyrit i mörker ^^ Börjar det bli lite kallare där nu eller är det fortfarande som sommar? Här är det ju inte långt till snön ligger kvar på marken :(

2010-10-25 @ 12:30:10
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: My

sv: Vad pratar du om Josse?? HAHA Jag fick tre extrapoäng :P ^^ :D

2010-10-26 @ 03:38:23
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Modeplatsen

Hej! :)



Älskar din blogg verkligen, du är sjukt fin :)

Är du ute efter snygga kläder online så rekommenderar jag starkt: www.modeplatsen.se mode online.



De har det bredaste sortiment på märkes kläder på internet, underkläder, klänningar, damkläder mm.

www.modeplatsen.se - Billigt mode på internet

2010-10-26 @ 04:40:44
URL: http://www.modeplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0