Fredag och Lördag

Fredag:
Igår fredag var det homecoming game och dans efter det. Vi förlorade matchen mot Kokomo, men det var ganska väntat. Kokomo har ett väldigt bra fotbollsteam... Jag och Mariana åkte iväg med Searsha och jag åt för första gången  på Happs :) säjer väldigt goda hamburgare där :P haha  Efter det åkte vi iväg till skoldansen ^^ Roligt roligt :D haha

           
Homecoming King och Queen 2010 Logansport high school

Lördag:
Idag vaknade jag upp vid 8 tiden för att åka iväg tillsammans med Gina och Mariana. Vi skulle få se genrepet inför dagens dansshow. Det var dance with our stars, stjärnor som vi har i logansport xD vilket innebär typ rektorn på våran skola och sådana personer alltså inte några "riktiga" kändisar xD haha Gina var med i showen med två nummer ;) Duktigt :D Och juste det var Gina´s födelsedag idag också haha ^^ Så lite personer kom hit efter att vi kommit hem och sa grattis och gav henne lite presenter och så ^^ Bland annat en jättegod cheesecake haha :D

Träffade sedan Robert, Austin och Tanner tillsammans med Mariana :) Vi körde hide and seek tag, ungefär som den svenska dunken haha ^^ Senare på kvällen åkte jag iväg hem till Laura för att umgås med henne, Hannah, Henrike och Benni ;) Så där har ni hela min dag haha ^^

Nu väntar sängen :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Cheesecake :D Jag ska göra en när du fyller år!

2010-10-03 @ 15:00:10
Postat av: My

Ja, det får du göra :D haha Men det blir nog kanske någon vecka försent nästa år, men du kan få göra den då istället ;) :P

2010-10-03 @ 18:32:57
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0