Lördag 10/09/10

Idag var det till att gå upp klockan 7.20 för att göra sig iordning och vara redo vid 8. Åkte till Indy för att gå runt lite i ett köpcentrum. Hittade tyvärr inte så mycket, men lite saker kom jag hem med. Bland annat lite från The body shop ^^ haha

Åkte sedan till Jessica vid 8 tiden ikväll för att träffa lite folk och kolla på film utomhus. De hade som en projektor och filmduk utomhus. Och framför det där vi satt var det en eldstad så där satt vi och kollade på film samtidigt som vi grillade korv och åt marshmallows :) Super mysigt och coolt ^^ 

                           

Synns inte så bra, men ni förstår kanske lite mer vad jag menar ^^

Så nu har jag kommit hem och ska ta mig i kragen och sova lite :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0