Lördag 10/30/10

Idag vart det en massa shopping i Lafyette :) Kom hem med endel kläder + en jacka från Hollister. Tyvärr var det en likadan som Mariana hade... Hade inte sett hennes, så vad kan jag göra?? Jag kan inte åka tillbaka till Lafyette för att lämna tillbaka den. :/ Men men vi får se, jag gillar den väldigt mycket ialllafall så vi får se vad som händer. Ska prata med Mariana om det imorrn har jag tänkt.

Men iallafall efter det att vi kom hem lite efter sju så var det bara att börja göra sig iordning för Halloweenparty! Det var väl inte det roligaste partyt jag vart med om, inte så många som dansade eller så. Men träffade massa människor och stod och pratade och hade roligt istället ;) Så det var värt att vara där iallafall :)

Nu ska jag sova. Jag laddar upp lite bilder från Halloweenpartyt imorgon när jag är piggare.

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Det låter som en superbra plan! ;D Pusspuss

2010-11-02 @ 10:30:18
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0