Måndag 10/25/10

Lugn dag i skolan idag :) Superskönt ^^ Satt mest på danslektionen pga att jag tyvärr inte känner mgi fullständigt frisk ännu. Blev helt yr när vi snurrade lite haha. Men iallafall. Fick som jag trodde 23/20 på mitt engelska quiz vilket jag är väldigt glad över. Och det är alltså tre extrapoäng om jag förvirrade er förrut :P
Sen hade vi matte quiz idag vilket jag inte har en aning om hur det gick :P Det får vi se imorrn när vi får tillbaka dom. Jag hoppas det gick hyfsat bra iallafall ;)

Idag träffade jag min area rap. Det är henne jag ska kontakta om jag har frågor eller några problem men någonting här. Hon verkar jätteschysst enlgit mig :) Så henne är jag nöjd med, bättre än förra som jag kanske skulle haft haha ^^ Hon frågade mig lite om hur jag hade det här med skola, familj och vänner och lite så. Sen så frågade jag henne om resor som man kan åka på med YFU. Eller det är en annat företag som arrangerar resorna, men det är YFU studenter som åker på dom :) Så det kanske blir Californinen för mig om det blir som jag vill haha ;D Och om jag får för mamma och pappa där hemma, måste ju ta och fråga dom först ;)

Nu ska jag sova, och imorrn blir det beställning av Cap & Gown för Graduation :D
Bild på Cap & Gown för er som inte vet vad jag pratar om ;) Cap är hatten och Gown är kappan eller vad man ska kalla det ;)
                  

Sov gott! Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

California

California

Here we come



http://open.spotify.com/track/3Uy7EltO1lZNDnTJL94Vci



SV: Du vet på Esbjörns prov så får man poäng för läxor man gjort. Dom räknas lixom in i provpoängen och då kan man få mer än max. xD Jag visste inte om du drev eller om du inte visste så jag förklara för säkerthetsskull :) Du kanske glömt! KRAM <3

2010-10-26 @ 13:02:35
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0