Powder puff game 09/30/10

Idag vart det inget utklädnad för mig igen, lite tråkigt. Men vaknar man upp 15 min innan man ska åka så har man inte så mycket tid att tänka ut något haha xD

Efter skolan var dte powder puff game. Alltså tjejer från årskurs junior mot senior. Imorgon är det homecoming game. Och vi ska rösta vilka två personer som ska bli homecoming queen och king. Sen är det sista fotbollsmatchen och därefter så är det dans anordnad av skolan. Vi kommer inte ha finklänningar som många andra skolor har när det är homecoming. Utan vi kommer väl ha lite finare vardagskläder ;)

Vi klär upp oss inför sweetheart istället och sen inför Prom. Så det är därför det är som det är imorgon :P haha

Efter att vi kommit hem från matchen idag så gick vi till Brunos för att visa little Johns kostym haha. Han var utklädd till en pizzabit :P ^^

Lite bilder från matchen idag och sen när vi gick till Brunos ;)

           

            

            
   
           

           

Nu ska det tittas lite på tv samtidigt som det ska pluggas :P Sen ska det sovas tror jag haha ^^

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJ! :D



Fin blogg. Vad roligt du måste ha det (vad jag förstod så är du i USA just nu va?)



Hoppas du har det bra! Jag tänkte bara höra vilken organisation du åkte med? EF? Explorious? STS?

Vad tycker du om din organisation?

Vilken delstat är du i?

Svara gärna till mejl om du har tid och lust :D



MVH EMMA

2010-10-02 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0