Tisdag 10/12/10

Känns inte som om jag har så mycket att berätta om idag. Sitter just nu och skissar mina 10 skisser som ska vara klara imorgon. Vi ska rita 10 stycken superhjältar som inte finns redan. Så det gäller tat tänka lite xD haha Har gjort 7/10 så har bara 3 kvar nu. Men börjar känna mig lite trött så jag ska nog försöka göra en till sen blir det sängen som gäller för mig :)

Pratade med familjen idag. Alltid roligt att höra deras röster ibland och parat om vad som hänt här och där hemma ;)

Juste var på ett möte idag för special olympics. Ska troligtvis vara volontär på olika evenemang för dom här i Indiana :P  Så då var det som en liten utbildning av något slag ^^  Så det är vad jag har gjort idag förutom skola då :P

Imorgon är det invigning för en större walmart här i Logansport så vi i Beryettes ska vara där kl 7 imorgon bitti för att inviga stället tillsammans med skoland band. Får se om det blir några nya bilder eller inte från det.

Nu måste jag rita min sista skiss för att sedan få sova lite. Godnatt!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0