Tisdag 10/26/10

Idag var det tornado varning i skolan, sirererna gick igång och vi småsprang till ett klassrum utan fönster där vi fick sitta på golvet med ansiktet mot väggen. Vi var cirka 40 elever i det rummet haha xD Och där satt vi i 40 minuter av våran lektion. Tråkigt och lite läskigt kan jag säga. Som tur var så hände det ingenting och det är jag väldigt glad över.

Annars var dagen som vanligt. Skrev en essay på engelskalektionen, får se hurdet betyget blir, det var rätt stressigt att hinna med att skriva mer än två sidor på mindre än 40 minuter haha.

Nu ska det pluggas lite matte, historia och sen ska det fotograferas lite till fotografilektionen, då vi ska framkalla filmen imorrn.

Ha det så bra och hoppas ni sover gott :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefin

Shit vad läskigt med tornadovarning!! Jag skulle dött. Det är de jag är lite rädd för om jag ska till USA, alla tornados :( KRAM <3

2010-10-27 @ 20:08:13
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0