Torsdag 10/21/10

Idag, har det vart en väldigt bra dag :) I skolan var det en fotbolls spelare från Colts som hade en föreläsnign om hans liv. Där han berättade om hur hans liv bestått av droger och hur det påverkat honom. En väldigt bra föreläsning enligt mig. Han pratade om perosner som dött och så, så tragiskt var det. Men bra.

Efter skolan pratade jag lite med familjen och ett pra vänner hemma i Sverige :) Kändes rolig, då en vän till mig pratade om hur stolt jag borde vara över mig själv för att jag gör det här. Att jag tog modet till mig att åka iväg helt ensam och bo i en familj som jag inte känner sedan innan och så. Kändes roligt att höra det :)

Sedan åkte vi iväg för att Mariana behövde hämta ut pengar. Och sen blev det flera ärenden. Vi åkte iväg till en mataffär och köpte mat. Sen blev det lite klädesaffärer där jag köpta två par jeans för totalt 40 dollar motsvarar ungefär 270 svenska kronor ^^ Sen blev det en sväng förbi Walmart där det blev till att köpa ännu lite mera mat och fixa byxor och tröjor till lill John´s skoluniform som han har varje dag.

Sen har jag också hunnit göra matteläxan och pluggat på engelska glosorna :) Så nu är det snart dags för mig atts tänga av datorn och sova ;) Godnatt! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0