Get!!

Här kommer lite bilder från dagens besökare här i våran trädgård xD haha

         

         

          


Just haft en get på besök! 09/29/10

Precis som ni läste så har vi nyss haft en get på besök här på gården xD haha :P Det var ett skämt inför Ginas (min värd mammas) födelsedag haha

Annars har det inte hänt så mycket idag, Senior citizens day idag. Alltså klä som en gammal pensionerad person. Tyvärr så hittade jag inget som jag kunde ha, så idag blev det ingen spirit week outfit för mig. Men det gör inte så mycket. Var roligt att se andra som hade det istället ;) Felar personer rullator och käpp, som gick väldigt långsamt i korridorerna och som ramlade lite här och var. Även pratade med en gammal och knaggig röst haha :P Det är så roligt, för dom lever sig verkligen in i rollen som en gammal människa. haha

Bilder på geten kommer lite senare ikväll ^^

Puss och Kram

Fake an injury day 09/28/10

Idag var det andra dagen av skolveckan. Så dagens tema var fejka en skada. Roligt att se att vissa verkligen anstränger sig. Såg bland annat personer med kryckor och rullstolar, folk som gick och haltade och många hade sönderrivna kläder med blod på xD haha Lite tråkigt bara att inte alla försöker anstränga sig åtminstonde litegrann för att skapa en bättre skolspirit inför homecoming game.  Men roligt är det iallafall :D haha ^^ Två bilder från dagen på mig, Kaleigh och Mariana.

           

           

KramKram!  

      


Första dagen av spirit week :)

Idag är det måndag och början på spirit week :) Det är denna vecka som vi har homecoming, så då måste vi skapa lite skolanda :P haha

Annars var det inget speciellt som hände idag :P

          

         

         

Nu ska det pluggas lite matte sen är det sängen som gäller!

Puss och Kram skumbanan ^^

Söndag 09/26/10

Idag handlades det lite kläder inför spirit week som vi har denna vecka. Då man ska klä ut sig till olika saker varje dag. Hittade en t-shirt som jag gilalde och som jag även kommer kunna använda en vanlig skoldag ^^ Kan ta ett foto någon anann dag, kommer antagligen visas imorgon xD Då vi antagligen kommer fotografera oss innan vi åker till skolan, så då får ni se outfitten som jag kommer ha imorgon, måndag. kommer antagligen även ha två höra toffsar i håret och två rossetter xD haha i får se imorgon kväll/natt xD När jag skriver mitt dagliga inlägg ^^

Sen var vi 7 utbytesstudenter som gick och bowlade. :D supertrevligt Sedan gick vi till Walmart för att hitta lite kläder för några som inte hade något.  Jag och Henrike gick till Subway som ligger innuti Walmart och åt. Det var hur gott som helst, speciellt om du inte har ätit något sen frukost kl 11. Och sen gått hela dagen fram tills klockan 8 utan att äta något xD Jag vet inte riktigt varför jag inte åt någon lunch... Tror det var för att jag inte var så hungrig haha ^^ :P Men men gott var det :D Det var andra gången som jag åt på Subway i mitt liv :P Har aldrig ätit från Subway i Sverige innan, men sen när jag kom till USA, så gjorde jag det :D
Förstår verkligen varför ni mina vänner har försökt få mig att äta på Subway i Uppsala xD haha För det är väldigt gott :D

Nu ska det sovas, Godnatt!
Ha det bäst!

Kramkram


Lördag 09/25/10

Då är det dags att sova igen. Det känns som om helgerna går alldelles för fort. Det blir fredag sen blir det måndag igen på direkten xD haha ^^Okej, det äör ju inte så i verkligheten men det känns så haha

Iallafall idag så blev det sovmorgon för första gången på ett tag. Sedan blev det att ta det lkugnt för att sedan gå till en fashionshow med lite kläder. Där Beryettes var modeller. Är så glad att jag inte skrev upp mig på listan som skulle göra det. Jag skulle aldrig våga gå ut där på runnwayn och visa upp kläderna för alla som var där. Grymt modigt av dom som gjorde det :D

Sedan åkte vi hem till laura och kollade å två filmer, Brüno och pojken i randig pyjamas + en massa youtube klipp haha xD

Nu ska jag sova! Godnatt!

Kramkram

Bilen överallt

Jag har kommit på att här i USA så tar man verkligen bilden överallt, det spelar ingen roll om det bara är ett par kvarter bort, så tar man bilen. 

Okej, jag förstår om man tar bilen till affärer och så här. För här ligger allt så himlans utspritt... Det är rätt stora avstånd mellan vissa olika affärer och matställen. Men om det är så att det ligger två kvarter bort så känns det så onödigt att sätta sig i en bil istället för att gå. Men att promenera här är inget alternativ. 


Kokomo

Idag efter skolan åkte vi till Kokomo för att shoppa lite. Fick tyvärr inte med mig något hem men väldigt roligt hade vi :D haha ^^  Vi provade bland annat halloween kostymer xD haha :P


         


Nu ska jag sova klockan är 01.20 så jag är väldigt trött efter en dag med mycket skoj och flummigheter xD ( Om det finns något som heter så ^^ )

Kram

Bild från middagen

Här kommer en bild från middagen som jag har lovat att lägga upp :P ^^ Det blir bara en denna gång ;) :P 

           

Torsdag 09/23/10

Idag har det varit en relativt lugn dag. Skolan som vanligt sen hem och bara ta det lugnt :) Idag åkte Gina iväg till något slags läger med kyrkan, så nu ska Big John bo här med oss tills söndag kväll.  Så vid 5 tiden så sa vi hejdå till henne och så.

Därefter spenderade jag ett antal timmar med lill John :) Satt och kollade på när han spelade tv spel. Han ville att jag skulle sitta i samma sovsäck som han satt i, så framför tvn så satt både jag och han och trängdes i en sovsäck haha ^^  Sen gick vi ut i trädgården lite, och såklart råkar han kasta över min flipflop till grannarsnas trädgård, så då fick vi ta en liten tur förbi dom för att hämta den xD

Nu ska jag sova, förlåt för att det inte blev några bilder upplagda här idag från gårdagens middag. Men nu lovar jag att jag ska lägga upp dem imorgon. Och jag ska verkligen hålla mitt ord nu xD haha

Sov så gott! Kramkram

Here I am - Bryan Adams


Applebees

Snart bär det iväg till Applebees för att äta med ett antal vänner :P Vet inte riktig hur många vi bli än haha ^^ Det är ju Marianas födelsedag idag, så därför ska det firas lite ;D

Kommer nog finnas ett antal bilder från kvällens middag ;) Så lite bilder kommer nog imorgon ^^

Kramkram

Citat

Tycker detta citat passar rätt bra in... Tror alla önskar det någon gång ;) Speciellt under ett utbytesår ^^

"Late at night when all the world is sleeping, I stay up and think of you. I wish upon the stars, that somewhere you are, thinking of me too."
From song: "Dreaming Of You"

Nu ska jag sova, klockan är snart 10.35 haha ^^ Men är superduper trött :P 
 
Kramkram

Sand-art -- amazing video

Hittade denna video på youtube. Otroligt att någon kan göra något sådant av sand :P


Soccermatch

Idag efter skolan åkte vi först till kokomo för att köpa champinjoner till Bruno´s. Pizzerian som min värdmamma har. Sedan åkte vi till Steak ´n Shake och åt hur god cheeseburgare som helst :D ^^ haha

Sedan var vi och kollade på Kennedys volleybollmatch, tyvärr förlorade dom men hon vär väldigt duktig ändå :) Efter matchen promenerade vi till fotbollsplanen för att se på hunters soccermatch, där skolans lag vann med 2-0 :D hejja hejja !!! haha ^^

Trodde jag hade tappat bort min mobil efter matchen idag... Fick lite panik där, men sedan så hittade Luanne den i sin bil. Hade tydligen lämnat ifrån mig den där när jag fick skjuts av henne ;) Bra jobbat!! haha

Nu ska jag ta och hitta på något, Mariana fyller år imorgon ;) Tyvärr så har jag inte hunnit fixa någon present ännu :/ Får ta och göra det imorgon :P

Byebye! Många kramar /My

Waka Waka - Shakira

Denna låt påminner mig verkligen från i somras & från Ängsholmen :) Älskar låten :D


Bilder från Mariana´s birthdayparty :)

      

      

       

      

Måndag 09/19/10

Har vart ute och sprungit i 45 min direkt efter skolan idag :) Var hur skönt som helst. Så nu väntar fotografiläxan och sedan matten inför testet imorgon... Sen klockan 7.30 pm så blir det nog till att åka till skolan för att kolla på volleyboll matchen :D

Så kommer det att se ut nu framöver denna dag. Juste ska lägga upp lite bilder ifrån igår också som jag har lovat ^^

Kram

Helg 18-19 September

Lördag:
Art of avenue klockan 11-17 med Beryettes. Det var någon slags dag med konst för familjer. Barn kunde pyssla med olika saker och vúxna kunde gå runt som på en slags marknad med handgjorda saker till försäljning. Roligt var det iallafall. Jag gjorde någon slags scrapbooking i en gammal bok. Kan ta bilder på den så ni får se haha ^^
På kvällen så var vi bara hemma och tog det lugnt kollad på två filmer med min värdfamilj :) Det var två olika komedier ;) Ena var Killers och den andra kommer jag inte riktigt ihåg vad den heter xD ^^

Söndag:
Vaknade runt 11, gick upp och tog en dusch för att sedan åka till Big john´s farföräldrar för att äta. Träffade nästan hela hans släkt då ^^ :P åt mycket god mat och efterätter haha xD

Begav mig sedan till ett 3 timmars långt YFU-möte. Träffade andra utbytesstudenter och lite så. Fick också höra massa om olika regler, som man har hört hundratals gånger innan, men men. Det mötet var väl inte det roligaste men det var inte så tråkigt heller :P Träffade ju massa nya trevliga utbytesstudenter ;)

Vid 19.30 kom det massa folk över till oss för att äta och umgås. Mariana fyller 17 på onsdag så hon hade idag som ett litet party istället ;) Litet och litet det blev rätt många personer som kom. Så det var väldigt roligt :) Kan lägga upp bilder men det blir imorgon för nu är klcokan rätt mycket den är lite över 23.30 Så jag måste gå till sängs nu. Men imorgon lovar jag att det kommer upp bilder ;)

Idag stängde Sycamore :/ Ett ställe med väldigt god glass :D Men de öppnar igen efter vintern ;) Då blir det lite glass igen. Men såklart så blev det glass idag också haha ^^ Fick ett litet fint meddelande på min mugg haha ^^ Det var från Meredith :D Hon är en sån underbar människa :D

          

Nu är klockan mycket och jag måste verkligen gå till sängs nu. John har nyss somnat efter att ha övat på att skriva hela alfabetet xD Han har blivit så duktigt, för några veckor sedan hade han ingen aning om vilka bokstäver som var vilka men nu kan han nästan alla :) Så nu ligger han här i Ginas säng och sover, medans jag sitter och skriver detta inlägg :P

Nu ska jag sova. Godnatt! Saknar er mina vänner & familj <3



nattbloggning

Då var denna skolveckan över :) Så nu är det två dagars ledighet, ska bli så skönt :) I skolan idag så framkallade vi negativ från kamerorna. Så på måndag får jag se om jag lyckades ta några bilder eller om jag misslyckades helt xD

Fotbollmatch idag, vilket vi förlorade :/ Det går inge bra för Logansport High School längre. Men det får vi hoppas blir ändring på ;) Efter mactchen åkte vi och hyra en skräckfilm, The collector XD haha usch kan jag ju bara säga. Handlade om en person som jagade familjen som bodde i ett hus. Han var helt galen, högg fingrar av personer genom fällor i fönsterna när de försökte ta sig ut och massa andra knäppa saker :P

Aja nu ska jag sova. Klcokan är 01.30 här så jag börjar bli trött nu ^^

Godnatt! /My


Onsdag 09/14/10

En helt vanlig dag har det vart idag. Dock så var det bussevakuering på dagens schema i skolan. Så vid niotiden gick vi ut utanför skolan för att sätta oss i en stillastående buss. Där chauffören berättade hur vi skulle ta oss ut om något skulle hända när vi åker med skolans bussar :P Så vi fick träna på att hoppa ut ur bussens evakueringsdörr i bak på bussen och sen gjorde vi det igen men då skulle vi gå igenom den främre dörren. Så det gjorde vi på våran fotorafiklass :P Så idag var det första gången som jag satt i en gul skolbuss :P ^^

Ska ta och sova nu. Godnatt ;)

Skoldag nr 2 denna vecka...

Jaha då var det tisdag den fjortonde idag då. I andra perioden då jag har fotografi, så skulle vi gå in i darkroom och framställa ett liten provbit på ett fotogram torr jag hon kallar det :P Iallafall vi skulle lägga på saker ovanpå fotopappret och sedan tända lampan i 2 sek och därefter framkalla det, genom att lägga fotografiet i olika vätskor olika lång tid. Blev rätt coolt tillslut :) Men idag var dte bara test för att se hur det fungerar men imorgon gäller det :P Då ska vi göra samma sak men i lite större format och sedan lämna in det för bedömning ;)

Efter skolan åkte jag, Gina, hennes föräldrar och Lill John för att äta. Direkt efter dte begav vi oss för att kolla på varsity tjejernas soccermatch :) Tyvärr förlorade dom :/ Men bättre lycka nästa gång ;)

Nu ska jag sluta skriva och jag måste börja bli bättre på att ta foton så att jag kan lägga upp lite mer här så att ni kan se ;)

Men ha det så bra! Kram

Måndag 09/14/10

Jaha, då var det början på en ny skolvecka igen. Lyckad helg enligt mig iallfall :) Träffa massa trevliga och roliga människor. Garage Sale och lite annat smått och gott ;)

Mycket läxor som vanligt efter en hel dag i skolan. Ska läsa 50 sidor i min kära kära engelska bok xD Sen ska det tränas lite på skolans dans som vi ska ha test på imorgon. Sen finns det även lite historia som måste in i mitt huvud :P Test imorgon på det, men det är test med papper så det ska nog gå bra ;) Sen matten gjorde jag klart i skolan så den behöver jag inte tänka på :D

Hoppas ni sover bra där hemma, för nu ska jag gå. Kram Kram från ett soligt och 29 gradigt USA klockan 17.57

Som ni kanske vet...

Som ni kanske vet så var det 11 september igår. Och det var 9 år sedan som de två tornen rasade.

I skolan i fredags så hade några elever gjort en liten videofilm med lite filmklipp utifrån händelsen och därefter hölls det en tyst minut. 
Och igår på pannkaksstället pratade dom om det i högtalarna och det hölls en tyst minut där också. Många pratade om händelsen igår och det kändes verkligen att alla brydde sig om de som förlorat familj eller annan anhörig.

Under hela dagen så visades det också klipp från händelsen lite då och då.


Garage sale idag :)

Dagen började med att vi gick upp 6.30 för att åka till ett ställe där dom säljer pannkakor till frukost idag ;) Så där skulle vi vara klockan 7 imorse. Vi var 5 tjejer från Beryettes som skulle stå vid ett bord och prata med folk som kom dit för att äta frukost ;) Så det gjorde vi fram tills klockan 9 ;) Ja, jag vet att jag är den enda med långbyxor men det var för att dem inte hade någon till kjol och då fick jag var utan xD ^^

          

          

          


Efter det åkte vi till mina värdsyskons farföräldrar där det var garage sale :) Tog tyvärr inga bilder på det, men det är iallafall typ som loppis i och utanför garagen ;) Och nästan hela deras bostadsområde hade det samtidigt idag så det var hur mycket bilar och människor som helst där ^^ haha

...?

Fråga på om ni har något som ni undrar över eller barar vill veta. Kan vara allt från frågor om skolan till... Hmm ja allt möjligt :P Eller så kan ni bara skriva en liten kommentar till mig :) Det uppskattas, även om ni kanske inte tror det :P ^^

Skillnad mellan USA & Sverige (1)

Jag vet att det finns hur många skillnader smo helst mellan Sverige och USA. Men här tänker jag skriva dom som jag kommer på under mitt år här i Indiana ;) 

En av skillnaderna är att här så är det helt okej att gå runt med sina ytterskor i hemmen. Det kändes så kostigt de första dagarna att gå runt med skorna på innomhus, men nu efter ett tag så känns det helt normalt. Visst finns det undantag när man kommer hem till andra, då de typ har heltäckningsmatta på golven. Då brukar vi ta av oss skorna men är det trägolv eller något liknande så har vi oftast skorna på.

Jag undrar hur det kommer bli när dte är vinter, om alla börjar ta av sig skorna innomhus eller hur dom nu gör. Det blir spännande att se, jag hoppas de tar av sig skorna annars kommer dte bli väldigt smutsigt här hemma xD ^^

Så nu har jag delat med mig av den förtsa skillnaden mellan USA & Sverige ;) Det kommer fler inlägg under denna kategori senare, när jag kommit på vilken av dem som det blir och när jag har tid :P

Byebye

Torsdag 09/09/10

Vanlig skoldag inget speciellt som hände. Eller joo, vi hade Tordano drill idag. Det är i
ungefär som ett brandlarm fast för tornados. Så vi övade vart vi skulle ta vägen om det skulle komma en tornado här i Logansport. xD Det var väl det ända intressanta som hände idag i skolan :P

Efter skolan var det tennismatcher som vi kollade på. Så vi har precis klivit innanför dörren nu ;) Så nu väntar lite läxor. Har glostest i engelskan på alla glosor som vi lärt oss under dessa 4 första veckorna av skolan.

Ha dte bra! Kram


1 månad!!!!

Idag är det exakt en månad sedan jag kom hit. Det känns som tiden bara flög iväg, 1 månad!!! Det är en rätt lång tid men ändå kort... Jag har hunnit med så mycket roliga saker.

Börjat lära mig mer och mer engelska :) Så nu känns det rätt bra på den fronten. Visst det händer mig ofta att jag inte har en aning om hur jag ska förklara saker och ting xD Men så är det och det får jag leva med :P Men när det händer så försöker jag att bara babbla på och få personen att förstå vad jag menar, men lyckas jag varje gång?? Nej, såklart att jag inte gör ^^ Men det är betydligt fler gånger som jag lyckas än om jag skulle strunta i att försöka ;) Jag gör bort mig, och skrattar åt det ^^

Visst har jag haft hemlängtan några gånger under denna månad. Det går upp och ner, vissa dagar är det hur bra som helst medans andra dagar är jobbiga. Gråtit kanske två-tre gånger men det går över och de bra dagarna överväger helt klart :) En av dagarna då jag hade hemlängtan åkte jag och Gina iväg själva och åt en god middag med fisk :D Det var otroligt skönt att göra något :)
Sen de andra gångerna jag gråtit så har dte vart innan jag gått och lagt mig. Då jag är trött och tänker lite för mycket. Det är då jag saknar mina fina vänner och min kära familj.

Nu måste jag plugga lite historia till testet imorgon ;) Sedan är det sängen som gäller

Kram

Onsdag 09/08/10

Idag efter skolan var jag och Mariana ute och gick i 2 timmar. Under den tiden tog vi våra bilder till fotografiklassen  :D Vi fotograferar med gamla kameror, så allt måste göras manuellt. Sen så ska vi framkalla negativ som vi sedan använder för att framkalla själva bilderna i svartvitt :) Ska bli otroligt intressant att se hur dom bilderna blir xD  ^^

Idag i skolan så fick alla utbytesstudenter gå till Yearbook-rummet för att skriva lite om sig själv och ta foto. Det ska sedan in i en sida som handlar om alla utbytesstudenter.  haha Fick även mitt första hallpass för att kunna gå i korridoren till rummet :P 

      

Tisdag 09/07/10

Tillbaka till skolan igen då = mycket läxor. Har två test imorgon + några läxor :/ Men det är bara att bita ihop och göra lite :P

Var och kollade på Varsity killarnas soccermatch nyss ;) Träffade lite kompisar och så, så det var trevligt :) 

         

Nu ska jag läsa min engelska bok som jag har quiz på imorgon ;) Fortsätt sova gott nu, som jag hoppas att ni gör ;) ^^

Kram

Måndag 09/06/10 - Labor day

Kom nyss hem från en promenad med Gina :) Det är så otroligt fint väder ute, dock lite blåsigt. Men det gör absolut ingenting ;)

Idag är vi lediga från skolan :D Det är Labor day har inte riktigt förstått varför vi är lediga. Men iallafall Labor day är Labor day xD haha ^^ Kollade upp varför det kallas Labor day och vet fortfarande inte så mycket om det. Men det är ungefär som första maj i Sverige. Nästintill allt är stängt förutom lite affärer ;) 

Var tidigare idag hos en annan utbytesstudent från Brasilien. Han hade något slags party :) Träffade massa nya personer, så det var trevligt :) 
 
Två bilder från promenaden tagna med min mobil.
       

      
   

Lördag 09/04/10 & Söndag 09/05/10

Klocka är ungeför ett på natten här, så jags ka inte skirva ett så långt inlägg för ajg är supertrött just nu.

Iallafall i lördags så vard et träning mellan 8-14.30. Det var väldigt svårt att hänga med kan jag bara säga xD Vi fick lära oss keorografin till deras pomdans som de ska tävla med. (Nej, jags ka inte vara med och tävla. Pga att det finns så otroligt många som har tränat hur lång tid som helst i laget och dom har redan tillräckligt många personer i laget) Men iallafall dansen gick i ett otroligt snabbt tempo xD

Efter det var det bröllop = servering för oss i Beryettes. Var väldigt roligt :)

        


Idag (eller igår eller vad man nu kan säga. Söndag) Dansträning från 8-18. Men då var det jazzdans som gällde :) En otroligt fin koreografi :D Rätt svårt att hänga med när de lär ut allt på engelska, men jag tycker det gick helt okej för mig. Vissa delar är jag rätt osäker på medans andra klarar jag rätt bra :) Men tyvärr så får jag inte vara med där heller :/ Men det är både på gott och ont ;) Man har ju ingen press på sig samtidigt som det är roligt att tävla ;)

Nu är min kropp rätt trött efter helgens träning, blåmärken på knäna och öm i musklerna. Så nu ska jag ta och sova, Godnatt!

Btw är ledig imorgon :D Labor day ;)


Fredag 09/03/10

Fick tillbaka historiatestet och jag fick 97 % rätt det är 97/100, alltså 3 fel :D haha Superglad över det :P ^^

Efter skolan idag åkte jag hem till Laura, utbytesstudent från Tyskland :D Vi åkte till Kokomo för att shoppa lite ;) Kom hem med ett par jeans och en kofta :) Köpte de två plaggen för 32 USD totalt motsvarar cirka 230 kr... Så mycket billigare med kläder här jämför med i Sverige :P Kan ta ett foto imorgon så får att ni kan se vad det var ;) ^^

Nu ska jag ta och sova. Är supertrött och ska upp vid 7 för att ha träning vid 8-12 sen träning igen 13-16. För att sedan åka till ett bröllo för att servera till 18.30 Sen får vi se vad som händer efter det ;)

Ha det bäst!! Kram

Torsdag 09/02/10

Just nu sitter jag och försöker ta reda på vad boken som vi läser i engelska klassen handlar om xD haha ^^ Jag förstår inte så mycket av den kan jag ju bara säga :P Vi skulle igentligen ha lämnat in pappret med frågorna igår. Men jag sa att jag inte förstod vad boken handlar om så jag fick till idag på mig xD Men tror ni att jag hann med att kolla upp det?? Nej, det gjorde jag inte. Så nu sitter jag här och ska verkligen få den läxan gjord. Ska även skriva en essay om boken tills imorgon, vi får se hur det går. ;)

Ifallafall idag så blev vi klara med historia testet som vi har gjort fyra lektioner nu. Så otroligt skönt att släppa det testet nu :D Det var 100 frågor som vi skulle besvara, vi fick ha våra 7 stenciler som hjälp. Men det var otroligt svårt att hitta svaren i papprena. Men tror det gick hyfsat bra iallafall :)

Nu ska jag fortsätta leta upp lite info om boken. Jag kanske lägger upp lite bilder senare ikväll, men vi får se hur det blir med det. Annars så får ni ha det så bra tills nästa gång jag skriver ;)

Kram kram

Tre bilder härifrån USA

      

      

      

      

Tisdag 8/31/10

Idag så blev vi locked out (tror det stavas så :P ) i skolan under första och andra perioden.  Alla väskor och jackor skulle ut i korridorerna och vi blev "inlåsta" i klassrummen och fick inte lämna rummet under två timmar. Inga personer fick vista sig i korridorerna. Det var polisen som kom dit med sina hunder  för att söka igenom hela skolan efter knark, vapen och bomber... Det tog närmare två timmar för dom att göra det. Hörde att ett antal skåp blev sönderslagna för att de trodde det var knark innuti, men det visade sig att det inte var det. Tror inte dom hittade knark eller något annat i skolan men jag antar att jag får veta det imorgon om dom hittade något eller inte. :P btw hundarna såg inte ut att vara av den sorten som man leker med xD :P De verkade rätt aggresiva...

På kvällen så var det volleybollmatch mellan vår skola och en annan ;) Vi vann, såklart xD haha nejdå, det är inte såklart. Men vinst blev det :D ^^

Nu ska jag sova. Godnatt!! Kram

RSS 2.0