Fredag 09/03/10

Fick tillbaka historiatestet och jag fick 97 % rätt det är 97/100, alltså 3 fel :D haha Superglad över det :P ^^

Efter skolan idag åkte jag hem till Laura, utbytesstudent från Tyskland :D Vi åkte till Kokomo för att shoppa lite ;) Kom hem med ett par jeans och en kofta :) Köpte de två plaggen för 32 USD totalt motsvarar cirka 230 kr... Så mycket billigare med kläder här jämför med i Sverige :P Kan ta ett foto imorgon så får att ni kan se vad det var ;) ^^

Nu ska jag ta och sova. Är supertrött och ska upp vid 7 för att ha träning vid 8-12 sen träning igen 13-16. För att sedan åka till ett bröllo för att servera till 18.30 Sen får vi se vad som händer efter det ;)

Ha det bäst!! Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hanlade ett par jeans för 50 kronor på h&m idag. Det var kul! :D

Vad roligt med bröllop! Ha det super <3

2010-09-04 @ 12:10:47
Postat av: Michelle

Oj vad du verkar ha det skoj där :) Taco bell är himmelskt eller hur ? Deras quesadillas är bäst!! och soft tacos . Shoppingen i USA är underbar eller hur? ;) Då du åker till Kokomo nån gång ska du säga att du vill åka till Cone Palace och ta en Gold Brick ! ( Finns på högra sidan på US 31 ) Det är glass och den är så sjukt god ! :) nästa gång du åker till taco bell, ät en soft taco för mig också ;) Ha det bra där borta !!

Kram

2010-09-05 @ 14:17:51
URL: http://michelle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0