Lördag 2/5/11

Dagen startade med att gå upp klockan 6.00 då det var dags för Sectionals i simhopp. Slutade på en fjärde plats utav 21. Vilket ledde till att jag gick till Regionals.

Sectionals bestod utav ett distikt som bestod utav 11 skolor. Regionals består utav de fyra bästa från 5 olika distrikt. Sen efter det är det State som består utav de 8 bästa från de olika regionals inom Indiana. Kan jämföras med först Uppsala kommun som sectinals, Uppsala län som regionals sen hela Sverige som State. Det är svårt att förklara hur det är genom en text men jag hoppas ni förstår ^^ :)

Men min resa slutade vid Regionals, vilket var bra gjort utav mig som första års simhoppare.

Bilder från sectionals:

         

         

         

         

         

         

         


Efter Sectionals blev dte bara att åka hem, ta en dusch och göra mig iordning. Sedan var det dags att gå ut och äta med en massa kompisar och så. Sen blev det Seethearts (som en liten liten prom eller vinterdans eller vad man kan kalla det) min "dejt" var en annan utbytsstudent från Brasilien. ^^ haha tyvärr tog vi inte några kort på bara oss, men det ska finnas några gruppbilder på oss någonstans. Men det får ni vänta med och se tills jag hittar dom xD haha

Bilder från dansen:

        

        

        

        
         Dansteamet som fixade iordning dansen

        

        
Vet inte vad man kallar denna. Men fick den av min "dejt" innan dansen och är något slag av armband. :)

Eftere dansen så kom massa kompisar och så över för att umgås och spendera natten här. 

Rolig men hektisk dag ;)
         

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0